FAQ
In welke valuta zijn de prijzen op de site?
Alle prijzen zijn in euro.
Ik heb net een bestelling geplaatst, wanneer wordt deze verzonden?
Ons team verwerkt uw bestelling binnen 1-3 werkdagen. Het is een internationale zending.
De totale levertijd naar Nederland en België bedraagt normaliter 8 tot 12 werkdagen.
Let op: rondom de feestdagen is het vaak erg druk bij de bezorgdiensten. Hierdoor kan het gebeuren dat leveringen iets langer duurt dan normaal.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Wanneer uw bestelling vanuit ons magazijn is verzonden, ontvangt u een tracking code per email. U kunt uw bestelling volgen door op de link in de email te klikken. Of de tracking code in te vullen op deze pagina.
Zodra uw bestelling in het land van aankomst is, nemen de lokale bezorgdiensten het over. In Nederland maken wij meestal gebruik van GLS. In België maken wij meestal gebruik van Colis Privé.
Heeft u 24 uur na het plaatsen van uw bestelling geen email ontvangen? Mail dan naar support@moderned.nl.
De verwachte levertijd is voorbij. Waar blijft mijn bestelling?
In 99% van de gevallen worden onze bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het door omstandigheden wel eens voorkomen dat een bestelling vertraging oploopt.
Heeft u 5 werkdagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan contact met ons op via onze Live Chat op de website. Of stuur ons een e-mail via ons contactpagina.
Ik ben niet tevreden met mijn bestelling, kan deze geretourneerd worden?
Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent met uw bestelling. We geven u 30 dagen na ontvangst van uw bestelling om het naar ons terug te sturen voor een volledige terugbetaling. Meld hiervoor eerst uw retour aan via ons contactpagina. U zult dan een retourformulier van ons ontvangen per e-mail. Hierin staan alle instructies om het product bij ons te retourneren.
De retourzending dient altijd te zijn voorzien van een Track & Trace code. De kosten voor retour zijn voor uw eigen rekening. Zodra we het product hebben ontvangen en gecontroleerd, zullen we het volledige aankoopbedrag binnen 14 dagen terugbetalen.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
U kunt uw bestelling kosteloos annuleren! Wel moet u uw bestelling annuleren voordat deze wordt verzonden. Als het artikel al is verzonden, gebruik dan ons eenvoudige retoursysteem om een volledige terugbetaling te krijgen.
Ik heb een verkeerd adres ingevuld wat moet ik nu doen?
Als u een verkeerd adres heeft ingevuld, beantwoordt dan de bevestigingsmail van uw bestelling en geef het correcte adres door. Ook kunt u een email sturen naar onze klantenservice support@moderned.nl
Als het opgegeven adres onjuist is, kunnen we het adres binnen 24 uur wijzigen in het juiste adres. Er wordt geen restitutie verleend na de 24 uur van onjuiste indiening.
Mijn vraag staat hier niet tussen. Kunt u mij helpen?
Uiteraard! Wij zijn er om u te helpen uw huis mooi te maken! Maak gebruik van ons Live Chat of stuur ons een e-mail naar support@moderned.nl en we zullen u graag helpen.
We ontvangen een groot aantal e-mails. Als u een snel antwoord wilt krijgen, voeg dan uw bestelnummer toe en adresseer het probleem duidelijk.
Alvast vriendelijk bedankt.